Storytelling w budowaniu markiStorytelling w budowaniu markiStorytelling w budowaniu markiStorytelling w budowaniu marki

Storytelling w budowaniu marki

Storytelling w budowaniu marki
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

-

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Czy opowieść lepiej sprzedaje reklamę? Jakie powinny być proporcje między komunikatem werbalnym a wizualnym w skutecznym przekazie reklamowym? Odpowiedzi na te pytania dostarczają badania zrealizowane w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Do niedawna przyjmowano, że zjawisko narracji występuje głównie w literaturze bądź filmie. Jednakże od XIX w. coraz częściej stosuje się je w sztukach wizualnych, a obecnie także w reklamie. Współczesne reklamy nie ograniczają się już tylko do prezentacji szeregu zalet promowanych produktów. Coraz częściej opowiadają historię o marce.

Storytelling oparty jest na założeniu, że decyzje konsumenckie są coraz bardziej emocjonalne, a mniej racjonalne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja