Kampania reklamowa zachęcająca do uprawiania seksu w miejscach publicznych wielu może szokować, stanowi jednak doskonały przykład prowadzenia nowej strategii przez Durex.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nieco wcześniej w tym roku producent prezerwatyw Durex, SSL International ogłosił, iż rozpocznie agresywną kampanię reklamową, adresowaną do 16-24-latków. Jest to próba przekierowania marki „Durex” do młodszej generacji, podjęta w celu wzmocnienia sprzedaży. Intencją kampanii jest werbowanie użytkowników, gdy tylko rozpoczną oni aktywność seksualną, na samym początku cyklu życia potencjalnego klienta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.