Sto milionów powodów do stosowania kondomówSto milionów powodów do stosowania kondomówSto milionów powodów do stosowania kondomówSto milionów powodów do stosowania kondomów

Sto milionów powodów do stosowania kondomów

Sto milionów powodów do stosowania kondomów
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Kampania reklamowa zachęcająca do uprawiania seksu w miejscach publicznych wielu może szokować, stanowi jednak doskonały przykład prowadzenia nowej strategii przez Durex.

Nieco wcześniej w tym roku producent prezerwatyw Durex, SSL International ogłosił, iż rozpocznie agresywną kampanię reklamową, adresowaną do 16-24-latków. Jest to próba przekierowania marki „Durex” do młodszej generacji, podjęta w celu wzmocnienia sprzedaży. Intencją kampanii jest werbowanie użytkowników, gdy tylko rozpoczną oni aktywność seksualną, na samym początku cyklu życia potencjalnego klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja