Stephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatoraStephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatoraStephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatoraStephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatora
Stephen Hawking w kampanii Generation Pep (fot. kadr ze spotu)

Stephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatora

Stephen Hawking – najsłynniejszy reklamowy głos z syntezatora
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zmarły kilka dni temu Stephen Hawking byłby być może jednym z tysięcy świetnych naukowców znanych głównie pasjonatom kosmosu i nauk ścisłych. Walka z nieuleczalną chorobą i przeciwnościami losu sprawiła jednak, że stał się ikoną. Pojawiał się w filmach, programach, utworach muzycznych, a także w reklamie. Nie tylko zresztą w kampaniach społecznych, ale i komercyjnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się