Stella kocha kino - Marketing przy Kawie
Stella kocha kinoStella kocha kinoStella kocha kinoStella kocha kino

Stella kocha kino

Stella kocha kino
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Trzy filmowe etiudy stylizowane na francuskie kino lat 60. promują nową Stellę Artois. Z pozoru kolejny przykład belgijskiego geniuszu, a naprawdę – desperacka walka o uciekających klientów.

W rodzimej Belgii słynna Stella Artois nie uchodzi wcale za specjalny trunek i jest uważana po prostu za jedno z wielu niezłych piw. Nasze skojarzenia ze Stellą – aura wyjątkowości, elegancji i wysmakowania – są efektem świetnego marketingu ostatnich dwudziestu lat. Stellę sprzedano w genialny sposób za granicą, wykorzystując wyeksploatowaną już dziś formułę nostalgicznego odwołania się do tradycji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja