Tak, tak. Ta bitwa rozegrała się naprawdę, i to nie w zamierzchłych czasach, ale w lutym 2003 roku na ulicach Warszawy. Batory występował na billboardach, a Kazimierz Wielki w spotach stacji TV4. Według zapewnień miał to być "teaser pewnej kampanii społecznej". W ostatnim wydaniu "Marketingu przy Kawie" pisaliśmy o reakcjach warszawiaków na umieszczenie postaci Stefana Batorego na billboardach (Jak Stefek dokopał Ruskom ). Kilka dni temu ujawniono, że był to eksperyment. Miał on dowieść, że kampanie outdoorowe zdecydowanie skuteczniej budują znajomość marki niż reklamówki emitowane w miejskiej telewizji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.