Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?
Influencerzy coraz ważniejszym medium (fot. zrzut strony/LifeTube)

Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?

Czy sprzedaż pakietu kontrolnego LifeTube wpłynie na polski rynek wideo online?
redakcja

redakcja

-

Sieć partnerska LifeTube sprzedała pakiet kontrolny funduszowi Altus TFI. Jak może to wpłynąć na inne MCN-y (multi-channel networks) działające na polskim rynku? Jak w ostatnich latach zmieniło się podejście twórców do współpracy z tego typu sieciami?

Inwestycja Altusa w LifeTube to pozytywny sygnał dla rynku wideo, jego rosnącego potencjału i możliwości zarabiania na nim – twierdzi Jacek Gadzinowski prowadzący kanał YouTube o podróżach i sportach wodnych, niegdyś związany m.in. z agencją Kalicińscy.com.

– Sama firma LifeTube ulega zmianom i dla rynku oznacza to większą konkurencję przy mocniejszym liderze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się