Sprzedaż bazuje na danychSprzedaż bazuje na danychSprzedaż bazuje na danychSprzedaż bazuje na danych

Sprzedaż bazuje na danych

Sprzedaż bazuje na danych
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Umiejętne stosowanie CRM w strefie back-office, a więc tam, gdzie koniecznością są data mining i business intelligence, to nadal słaba strona większości firm. Najczęściej nie radzą sobie one z natłokiem informacji i wyciąganiem właściwych wniosków z danych. Nieliczne – tak jak Bank BPH – potrafią przełożyć potencjał swoich baz na wzrost sprzedaży, czyniąc z zarządzania relacjami z klientami element spójnej filozofii firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się