Sprzedawca w oczach klientaSprzedawca w oczach klientaSprzedawca w oczach klientaSprzedawca w oczach klienta

Sprzedawca w oczach klienta

Sprzedawca w oczach klienta
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Jacy są, jak są postrzegani, a jakimi sami widzą się handlowcy? Badania na ten temat przeprowadzili specjaliści z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach klient jest na tyle samodzielny, że nie zwraca uwagi na sprzedawcę. Wielu konsumentów stawia na zakupy w Internecie lub przynajmniej porównuje ceny online, a blogi, fora internetowe, porównywarki cen i cyfrowi konsultanci zdają się powoli zastępować sklepowych doradców. Do w pełni „cybernetycznej” obsługi klienta jeszcze jednak daleko, a już dziś okazuje się, że managerowie i eksperci sprzedaży nie doceniają roli sprzedawcy w kreowaniu wizerunku marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja