Sprzedane dusze towarzystwaSprzedane dusze towarzystwaSprzedane dusze towarzystwaSprzedane dusze towarzystwa

Sprzedane dusze towarzystwa

Sprzedane dusze towarzystwa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jesteś w klubie. Zabawa na całego. Nagle dostrzegasz, że wszystkie interesujące kobiety mają takie same telefony. Jeśli zagaisz rozmowę z którąkolwiek – zawsze w końcu zadzwoni telefon lub rozmowa zejdzie na niego. Dyskretnie. Naturalnie. Bo przecież Nokia łączy ludzi...

Nokia wykorzystała bardzo inteligentne narzędzie promocji nowego modelu telefonu z cyfrowym aparatem telefonicznym Nokia 3650. Otóż postawiła na żeńskich liderów opinii w środowiskach młodzieżowych. W niektórych miastach Stanów Zjednoczonych (m.in. w Nowym Jorku, Los Angeles, Chicago czy Detroit) przeprowadziła badania pozwalające zidentyfikować dziewczęta stanowiące „śmietankę” miejscowych klubów czy grup towarzyskich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja