Przesyłki bezpośrednie są często jeszcze przed otwarciem wyrzucane przez odbiorców. Jest jednak kilka sposobów na to, aby zwiększyć szansę otwarcia koperty.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co robi normalna osoba, która otrzyma kopertę z napisem: „nie otwieraj dzisiaj, zaczekaj do 31 marca”? Większość ludzi natychmiast ją otworzy, łącznie z osobami, które normalnie może nawet nie otwarłyby tej koperty. Zawartością takiej koperty mógłby być list w stylu: „Zniecierpliwieni? Nasz nowy produkt będzie dostępny dopiero od 31 marca, ale już możecie na niego spojrzeć, itd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.