Sprytne triki emocjonalneSprytne triki emocjonalneSprytne triki emocjonalneSprytne triki emocjonalne

Sprytne triki emocjonalne

Sprytne triki emocjonalne
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przesyłki bezpośrednie są często jeszcze przed otwarciem wyrzucane przez odbiorców. Jest jednak kilka sposobów na to, aby zwiększyć szansę otwarcia koperty.

Co robi normalna osoba, która otrzyma kopertę z napisem: „nie otwieraj dzisiaj, zaczekaj do 31 marca”? Większość ludzi natychmiast ją otworzy, łącznie z osobami, które normalnie może nawet nie otwarłyby tej koperty. Zawartością takiej koperty mógłby być list w stylu: „Zniecierpliwieni? Nasz nowy produkt będzie dostępny dopiero od 31 marca, ale już możecie na niego spojrzeć, itd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja