Spryskaj, co popadnieSpryskaj, co popadnieSpryskaj, co popadnieSpryskaj, co popadnie

Spryskaj, co popadnie

Spryskaj, co popadnie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Żelaznym tematem naszych artykułów pozostanie na zawsze dezodorant Axe. Jest świetnym przykładem wyrazistego pozycjonowania, humoru i szczypty erotyzmu, czyli mieszanki, która najlepiej działa na młodych mężczyzn w niewoli hormonów. Jak zatem zwiększyć sprzedaż wśród już i tak wiernych klientów, którzy ulegli poprzednim kampaniom Axe?

Nie można wciąż walczyć o nowych klientów z konkurencją. Czasem warto zadbać również o oddanych fanów. Co zrobić z rzeszami użytkowników Axe, aby zechcieli szybciej zużywać produkt, kupować go częściej i nie odczuwali przy tym zakłopotania, a wprost przeciwnie – znajdowali w tym radość?

Seria reklam tego dezodorantu przekazuje jasny i czytelny komunikat: więcej zużywasz, więcej dostajesz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja