Żelaznym tematem naszych artykułów pozostanie na zawsze dezodorant Axe. Jest świetnym przykładem wyrazistego pozycjonowania, humoru i szczypty erotyzmu, czyli mieszanki, która najlepiej działa na młodych mężczyzn w niewoli hormonów. Jak zatem zwiększyć sprzedaż wśród już i tak wiernych klientów, którzy ulegli poprzednim kampaniom Axe?Nie można wciąż walczyć o nowych klientów z konkurencją. Czasem warto zadbać również o oddanych fanów. Co zrobić z rzeszami użytkowników Axe, aby zechcieli szybciej zużywać produkt, kupować go częściej i nie odczuwali przy tym zakłopotania, a wprost przeciwnie – znajdowali w tym radość?
Seria reklam tego dezodorantu przekazuje jasny i czytelny komunikat: więcej zużywasz, więcej dostajesz.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.