Sprite i pragnienie skandalu - Marketing przy Kawie
Sprite i pragnienie skandaluSprite i pragnienie skandaluSprite i pragnienie skandaluSprite i pragnienie skandalu

Sprite i pragnienie skandalu

Sprite i pragnienie skandalu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Jestem tolerancyjna, ale w tym przypadku nie wiem, co powiedzieć” – tymi słowami prezenterka jednego z amerykańskich internetowych talk-show skomentowała film uchodzący za niemiecką reklamę Sprite – rzekomo zakazaną. W rzeczywistości był to klasyczny fake, przypominający zresztą spot wody mineralnej Perrier z lat 70., który dzisiaj nikogo nie szokuje. Po latach seks, także w prawdziwych reklamach, stał się znacznie bardziej dosłowny, bo najlepiej sprzedaje nie sama erotyka, ale wywoływane przez nią kontrowersje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja