60-sekundowa telewizyjna reklamówka zaczyna się od widoku pary w łóżku. Podczas gdy śpią, język mężczyzny wypełza całkowicie z jego ust i wyrusza ulicą na imprezę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Napotyka na swojej drodze wiele przeszkód, ale w końcu osiąga zamierzony cel: wannę pełną piwa. Nurkuje w niej i wyciąga butelkę Tooheys Extra Dry, którą zabiera ze sobą do domu.
Ta niekonwencjonalna reklama australijskiego piwa to dzieło sztuki, które „szokuje i uderza niesamowitością”, a można je zobaczyć tutaj.
Zamiast tradycyjnego widoku prawie nagich „kociaków” z piwem i męskich fantazji na ten temat, tu bohaterem jest niezwykle realistycznie ukazany język, który jako wyrafinowany narząd smaku też ma swój rozum.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.