Spragniony język oraz łódź miłościSpragniony język oraz łódź miłościSpragniony język oraz łódź miłościSpragniony język oraz łódź miłości

Spragniony język oraz łódź miłości

Spragniony język oraz łódź miłości
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

60-sekundowa telewizyjna reklamówka zaczyna się od widoku pary w łóżku. Podczas gdy śpią, język mężczyzny wypełza całkowicie z jego ust i wyrusza ulicą na imprezę.

Napotyka na swojej drodze wiele przeszkód, ale w końcu osiąga zamierzony cel: wannę pełną piwa. Nurkuje w niej i wyciąga butelkę Tooheys Extra Dry, którą zabiera ze sobą do domu.

Ta niekonwencjonalna reklama australijskiego piwa to dzieło sztuki, które „szokuje i uderza niesamowitością”, a można je zobaczyć tutaj.
Zamiast tradycyjnego widoku prawie nagich „kociaków” z piwem i męskich fantazji na ten temat, tu bohaterem jest niezwykle realistycznie ukazany język, który jako wyrafinowany narząd smaku też ma swój rozum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja