Polska Organizacja Turystyczna odwołała się do znanego już konceptu marketingowego. Skuteczną formą promocji naszego kraju ma być plakat z przedstawicielem kolejnego zawodu. Tym razem jest to inspektor ruchu drogowego. Z nim chyba niełatwo będzie powtórzyć wyniki osiągnięte w ubiegłorocznych kampaniach reklamowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdyby samo zaangażowanie pięknych kobiet było gwarantem marketingowych sukcesów, organizatorzy nie musieliby się martwić o skuteczność tego przedsięwzięcia. Rzadko się przecież zdarza, aby na jednym plakacie znalazło się pięć pań, których uroda została już doceniona w konkursie Miss Polonia.
Do kampanii zaproszono triumfatorki tej imprezy z lat 2004 (Katarzyna Borowicz) i 2005 (Malwina Ratajczak) oraz finalistki ubiegłorocznej edycji (Ewelina Kołomańska, Diana Wółkiewicz oraz Emilia Ziemnicka).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.