Spotkajmy się przy kawieSpotkajmy się przy kawieSpotkajmy się przy kawieSpotkajmy się przy kawie

Spotkajmy się przy kawie

Spotkajmy się przy kawie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W ciągu roku na świecie spożywa się ok. 400 miliardów filiżanek kawy. Mieszczące się w tym pół miliona kubków rozdanych w trakcie organizowanej przez Starbucksa w połowie marca br. drugiej dorocznej przerwy na kawę („Second Annual Cofee Break”) – to kropla w morzu. W ramach tej promocji codziennie między 10:00 a 12:00 każdy z klientów jednego z 8 tysięcy barów Starbucks w USA i Kanadzie mógł otrzymać duży kubek kawy (tzw. tall cup). Co było celem promocji zakrojonej na tak szeroką skalę?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja