Spot promujący Mistrzostwa Europy 2020 w stylu „Casino Royale” niemal od razu po publikacji wzbudził niemałe kontrowersje. Dotyczyły one nie tylko treści samego filmu, ale też ram prawnych, w których przekaz reklamowy może być formułowany. Oba te konteksty omawia specjalista z kancelarii prawnej Loewen Legal Hub. Reklama przedstawiająca rozgrywkę w pokera została zaprezentowana 19 maja. W związku z kontrowersjami została jednak usunięta. Dyrektor TVP Sport, Marek Szkolnikowski zapowiedział, że taki spot TVP promujący Euro 2020 nie wejdzie do oficjalnej kampanii turnieju.
Zobacz szczegóły: TVP promowało Euro 2020 hazardem
Opinię na temat reklamy i całej dotyczącej jej sytuacji przedstawia adwokat Mateusz Janion, wspólnik w kancelarii Loewen Legal Hub
Moim zdaniem nagranie to przez kilka najbliższych lat będzie murowanym tematem wykładów specjalizacyjnych z prawa reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.