Najprostsze chwyty są najskuteczniejsze. Dawno nie mieliśmy tak szokującej reklamy. Producent napoju energetyzującego K-fee znakomicie potrafił pokazać jego skuteczność. Należy włączyć dźwięk, zasiąść wygodnie i poświęcić 20 sekund na łyk adrenaliny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zaskoczenie i szok to narzędzia coraz chętniej wykorzystywane przez marketing – zwłaszcza wirusowy. Szok ma spowodować, że odbiorca na chwilę stanie jak wryty. I tak też dzieje się w przypadku spotu wirusowego napoju K-fee turbo drink. Choć tym razem może lepiej byłoby siedzieć.
Przyjrzyjmy się definicjom szoku: „1. silna emocja, wstrząs psychiczny, wywołane jakimś gwałtownym przeżyciem, 2.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.