Sposób na brandingSposób na brandingSposób na brandingSposób na branding

Sposób na branding

Sposób na branding
A. Michańków, M. Bekier

A. Michańków, M. Bekier

-

A. Michańków, M. Bekier

A. Michańków, M. Bekier

Słowo branding stanowi dziś element polszczyzny branżowej. Czy jednak pojęcie brandingu jest zupełnie zrozumiałe? Czy można podać jego jednoznaczną definicję? Co właściwie oznacza branding? Jakie są jego cele i odmiany?

Pochodzenie terminu

Jedna ze znanych etymologii słowa brand (ang. marka) to branding iron, czyli żelazo do wypalania piętna na skórze, przyrząd do znakowania bydła.

Holenderskie narzędzia do znakowania z początków XX w. (Wikimedia Commons)

Branding to nadawanie produktowi lub usłudze znaku-symbolu stanowiącego kwintesencję określonych wartości i cech reprezentowanych przez markę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja