Sportowe perypetie CitroenaSportowe perypetie CitroenaSportowe perypetie CitroenaSportowe perypetie Citroena

Sportowe perypetie Citroena

Sportowe perypetie Citroena
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Nie jest żadną tajemnicą, że sprzedaż nowych samochodów nigdy nie jest tak wysoka, jak życzyliby sobie tego producenci. W związku z tym wciąż czynione są starania o pobudzenie nabywczego zapału kierowców – poprzez nasiloną reklamę. Pewnym nieco bardziej charakterystycznym punktem w reklamowym nawale jest „Mistrzowska oferta” firmy Citroen. Nie nastawiajmy się jednak na rewelację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja