Społeczeństwo pod lupąSpołeczeństwo pod lupąSpołeczeństwo pod lupąSpołeczeństwo pod lupą

Społeczeństwo pod lupą

Społeczeństwo pod lupą
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Cel jest jasny: być łatwą do zapamiętania, prostą do zrozumienia i – co najważniejsze – efektywną. Reklama od dawna jednak nie jest już tylko i wyłącznie środkiem napędzającym sprzedaż produktów i usług. Stała się czymś więcej.

Reklama ewoluuje razem ze społeczeństwem. Wystarczy spojrzeć chociażby na materiały reklamowe z lat 60. ze Stanów Zjednoczonych. Dzieci promujące palenie? Seksistowskie podejście do kobiet? Przykłady można znaleźć bez trudu.

Kto oglądał serial „Mad Men” opowiadający o agencji reklamowej właśnie w tym okresie, wie, że swobodne podejście do palenia widoczne było zarówno w kreacjach, jak i w codziennym życiu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja