Spójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszać

Spójrz, jak się NIE ogłaszać

Spójrz, jak się NIE ogłaszać
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Co mają robić drobni przedsiębiorcy, których nie stać na sfinansowanie profesjonalnej kampanii reklamowej? Przede wszystkim powinni unikać błędów w wykorzystaniu podstawowych dla nich narzędzi promocji: ogłoszeń prasowych i firmowych ulotek. Serwis www.adsthatsuck.com (Ads That Suck) obrazowo pokazuje, jak takich materiałów nie należy przygotowywać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja