Spójrz, jak się NIE ogłaszać - Marketing przy Kawie
Spójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszaćSpójrz, jak się NIE ogłaszać

Spójrz, jak się NIE ogłaszać

Spójrz, jak się NIE ogłaszać
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Co mają robić drobni przedsiębiorcy, których nie stać na sfinansowanie profesjonalnej kampanii reklamowej? Przede wszystkim powinni unikać błędów w wykorzystaniu podstawowych dla nich narzędzi promocji: ogłoszeń prasowych i firmowych ulotek. Serwis www.adsthatsuck.com (Ads That Suck) obrazowo pokazuje, jak takich materiałów nie należy przygotowywać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to