Spodnie wyszły na ulice - Marketing przy Kawie
Spodnie wyszły na uliceSpodnie wyszły na uliceSpodnie wyszły na uliceSpodnie wyszły na ulice

Spodnie wyszły na ulice

Spodnie wyszły na ulice
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Otwarcie nowego sklepu to nie lada wyzwanie. Istotne jest pozyskiwanie klientów już od pierwszych godzin jego funkcjonowania, a nawet jeszcze wcześniej. Na szczęście działania marketingowe nie muszą ograniczać się tylko do czasowego wprowadzania atrakcyjnych cen za poszczególne towary. Dowód na to dała agencja reklamowa TriBeCa, która przygotowała nieszablonową akcję dla marki Lee.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to