Pytanie do panów: lubicie pończochy na długich, seksownych kobiecych nogach? Ci z was, którzy już wykrzyknęli entuzjastyczne "tak!", mogą się cieszyć. Przy pomocy kilku sprytnych chwytów marketingowych już wkrótce Polki mają nam pokazać swoje nogi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Akcja „Nośmy spódnice” ruszy w mediach jesienią tego roku i ma za zadanie przekonać kobiety do kupowania i noszenia pończoch. Znane osobistości zaczną opowiadać o zaletach spódniczek i rajstop, w konkursach wśród czytelniczek pism kobiecych nagrodami będą właśnie pończochy. 30 października stanie się Dniem Spódnicy. Wszystkie te działania mają zmienić upodobania kobiet.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.