Spodnie preczSpodnie preczSpodnie preczSpodnie precz

Spodnie precz

Spodnie precz
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Pytanie do panów: lubicie pończochy na długich, seksownych kobiecych nogach? Ci z was, którzy już wykrzyknęli entuzjastyczne "tak!", mogą się cieszyć. Przy pomocy kilku sprytnych chwytów marketingowych już wkrótce Polki mają nam pokazać swoje nogi.

Akcja „Nośmy spódnice” ruszy w mediach jesienią tego roku i ma za zadanie przekonać kobiety do kupowania i noszenia pończoch. Znane osobistości zaczną opowiadać o zaletach spódniczek i rajstop, w konkursach wśród czytelniczek pism kobiecych nagrodami będą właśnie pończochy. 30 października stanie się Dniem Spódnicy. Wszystkie te działania mają zmienić upodobania kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja