Spam szkodzi wszystkimSpam szkodzi wszystkimSpam szkodzi wszystkimSpam szkodzi wszystkim

Spam szkodzi wszystkim

Spam szkodzi wszystkim
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Etykieta spamera zdecydowanie nie przysparza firmie chwały. Aby nie zasłużyć na to mało zaszczytne miano, należy przestrzegać pewnych zasad, regulujących komunikację w Internecie od strony prawnej, etycznej oraz swego rodzaju sieciowej etykiety. Kilka refleksji dotyczących tego zagadnienia opracowanych na podstawie prelekcji podczas warszatu ECU Marketing poświęconego temu zagadnieniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja