Spacer w wirtualnych spodniachSpacer w wirtualnych spodniachSpacer w wirtualnych spodniachSpacer w wirtualnych spodniach

Spacer w wirtualnych spodniach

Spacer w wirtualnych spodniach
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Nowa platforma KinectShop, stworzona przez agencję interaktywną Razorfish, wieszczy narodziny groźnej konkurencji dla istniejących dziś serwisów zakupowych. Pozwala ona bowiem użytkownikowi nie tyko oglądać oferowany produkt, ale także przymierzać go, a nawet wykonywać rozmaite ruchy w nowej wirtualnej sukience, butach czy w kapeluszu.

Zaproponowany przez agencję Razorfish innowacyjny sposób sprzedaży i reklamy odzieży szumnie zapowiada, że w branży zakupowej idzie nowe.

Połączenie wirtualnych przymierzalni, technologii 3D oraz mediów społecznościowych zaowocowało przełamaniem tradycyjnego sposobu myślenia o zakupie ubrań czy akcesoriów. Ale pokazało też, że do promocji i sprzedaży mogłoby dziś wystarczyć właściwie jedno narzędzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się