Nowa platforma KinectShop, stworzona przez agencję interaktywną Razorfish, wieszczy narodziny groźnej konkurencji dla istniejących dziś serwisów zakupowych. Pozwala ona bowiem użytkownikowi nie tyko oglądać oferowany produkt, ale także przymierzać go, a nawet wykonywać rozmaite ruchy w nowej wirtualnej sukience, butach czy w kapeluszu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zaproponowany przez agencję Razorfish innowacyjny sposób sprzedaży i reklamy odzieży szumnie zapowiada, że w branży zakupowej idzie nowe.
Połączenie wirtualnych przymierzalni, technologii 3D oraz mediów społecznościowych zaowocowało przełamaniem tradycyjnego sposobu myślenia o zakupie ubrań czy akcesoriów. Ale pokazało też, że do promocji i sprzedaży mogłoby dziś wystarczyć właściwie jedno narzędzie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.