Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?

Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?

Sony Playstation Portable. To na tym polega disruptive marketing?
Artur Wołoch

Artur Wołoch

-

Artur Wołoch

Artur Wołoch

Biała, wysoka kobieta, w wyzywającym stroju, wyraźnie rozzłoszczona. Ręką ubraną w białą rękawiczkę ściska szczękę stojącej przed nią niskiej, uległej murzynki ubranej w ubogi, czarny mundurek. Gdzie można zobaczyć takie zdjęcie? Na wystawie Word Press Photo? W salonie sado-maso? Nie. Billboardy takie można znaleźć w Holandii.

Sony reklamuje tam nimi swoją przenośną konsolę do gier w ceramicznej, białej obudowie. O ile pod względem estetycznym zdjęcia mogą się po prostu bardziej lub mniej podobać, o tyle w połączeniu z hasłem „White is coming” stają się już mocno kontrowersyjne. Nasuwają wyraźne skojarzenia z rasizmem.

To nie rasizm. To… disruptive marketing (?)
Agencja TBWA, która przygotowała tę reklamę, specjalizuje się w tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja