Socialowe gwiazdy na Social Media ShowSocialowe gwiazdy na Social Media ShowSocialowe gwiazdy na Social Media ShowSocialowe gwiazdy na Social Media Show
Inspirujące i praktyczne spotkanie (fot. Social Media Show)

Socialowe gwiazdy na Social Media Show

Socialowe gwiazdy na Social Media Show
Redakcja

Redakcja

-

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie,

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
To już ostatnia prosta przed konferencją Social Media Show. Już 21 marca Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER odwiedzą największe nazwiska z branży social media, marketingu i nie tylko. Kto stoi za sukcesem profilu Top Model TVN? Czy Magda Gessler akceptuje harmonogramy wpisów na swoim wallu? I jak bez imponujących budżetów zbudować społeczność wokół profilu? Odpowiedzi na te pytania padną z socialowej sceny Social Media Show.

– Szósta edycja konferencji zapowiada się w iście gwiazdorskim stylu. Do Gdańska zaprosiliśmy czołowe nazwiska polskiej sceny socialowej i marketingowej. Reserved, IKEA, Gazeta Wyborcza, Polsat – te marki mówią same za siebie. Ponadto, po raz pierwszy w historii, koordynatorzy projektu TheMuBa, czyli teatru w Internecie, opowiedzą publicznie o kulisach jego powstawania. Porozmawiamy na bardzo aktualny temat, jakim jest hejt i mowa nienawiści w Internecie. I to wszystko jednego dnia. Będzie intensywnie i merytorycznie, czyli tak, jak nasi uczestnicy lubią najbardziej – mówi Sara Miotk, koordynatorka konferencji z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Karierę zawodową rozpoczynała we francuskim biurze stylu Peclers Paris, który od 50 lat króluje na modowym rynku. Potem było już tylko lepiej. Monika Kapłan podczas Social Media Show uszyje i skroi idealny content pod klienta z branży odzieżowej.

Answear, Medicine, 5.10.15., Badura, Deni Cler, Mohito, House czy Diverse – to Monika współtworzyła strategie marketingowe tych czołowych polskich marek. Od prawie dwóch lat jest dyrektorem marketingu Reserved, gdzie odpowiada za marketing globalny w 23 krajach. Skutecznie realizuje strategiczny projekt marki, czyli wprowadzenie jej na rynek brytyjski, dzięki czemu na swoim koncie ma już współpracę z Kate Moss czy Cindy Crawford.

Na Social Media Show nie zabraknie również konkretnych przykładów i wskazówek. „Praktycznie o social media” to kategoria konferencji należąca do Anny Skóry, która zarządza zespołem odpowiedzialnym za marketing efektywnościowy w Beeffective – Performance Marketing & Social Media Agency.

Wierzę, że marketing to nie droga na skróty i tak staram się planować działania z zakresu marketingu internetowego. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat wspólnie z zespołem Beeffective byłam odpowiedzialna za powodzenie kampanii ATL i BTL dla największych polskich marek. W pracy łączę kompetencje z zakresu planowania strategicznego z narzędziami performance marketingu. Podczas konferencji skupię na rozwiązaniach i zmianach, które wdrożone w życie, mogą przynieść spektakularne efekty – mówi Anna Skóra z agencji Beeffective.

Każde długofalowe działanie musi mieć swój plan. Najlepiej oparty na sprawdzonym schemacie. Nic tak nie porządkuje celów jak „lejek sprzedażowy”. Doskonale wie o tym Tomasz Piotrowski, CEO Beeffective, który opowie, jak umiejętnie z niego korzystać.

Webcast, szkolenie online, seminarium internetowe, transmisja online, spotkanie online czy konferencja internetowa – webinar ma wiele nazw i form. Ekspertem w tej dziedzinie jest Tomasz Bołcun z Clickmeeting.

– W komunikacji marketingowej nie istnieje pojęcie „nudna branża”. Energetyka, motoryzacja, edukacja, wyposażenie łazienek czy też bankowość – w każdej z nich można wiele się nauczyć i stworzyć interesujący projekt z pożytkiem dla biznesu i klientów. W świecie otaczającej mnie zewsząd technologii lubię czuć i wiedzieć, jak coś działa i jak odpowiada na potrzeby użytkowników – mówi Tomasz Bołcun, prelegent Social Media Show, który wystąpi w części praktycznej wydarzenia.

Konferencja Social Media Show odbędzie się 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 9:00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.sms.inkubatorstarter.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Materiał partnera.