Social wideo – czarny koń InternetuSocial wideo – czarny koń InternetuSocial wideo – czarny koń InternetuSocial wideo – czarny koń Internetu
Krótki film podchwycony w przelocie. Podasz dalej? (fot. goodluz/Fotolia)

Social wideo – czarny koń Internetu

Social wideo – czarny koń Internetu
Mara Puacz

Mara Puacz

-

content director, Clipatize

Mara Puacz

Mara Puacz

content director
Clipatize

Gdy w styczniu tego roku BuzzFeed Tasty po raz kolejny osiągnął rekord liczby wyświetleń w ciągu miesiąca, stało się jasne, że jesteśmy świadkami narodzin nowego formatu wideo podbijającego Internet – social wideo. Ten nowy rodzaj przekazu staje się coraz istotniejszym punktem każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.

Użytkownicy social media pokochali wideo. Krótkie filmy, takie na jeden kęs, a przy tym wyraziste. W sam raz do obejrzenia w autobusie, windzie czy podczas przerwy na kawę. Często jako nieme kino – aż 85% wszystkich wideo na Facebooku oglądamy bez dźwięku. Czasami profesjonalne produkcje, czasami amatorskie nagrania, zawsze jednak maksymalnie proste i rzeczowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się