Social networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy światSocial networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy światSocial networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy światSocial networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy świat

Social networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy świat

Social networking, czyli wirtualne okno na prawdziwy świat
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy można mieć kilkuset znajomych? Może kiedyś dopracowanie się takiego ich grona było dość trudne, dziś jednak taki rezultat nie jest wyjątkową rewelacją. Dzięki portalom społecznościowym można mieć wokół siebie znajomych i licznych, i w dodatku ważnych – może być wśród nich np. ceniony artysta czy rekin biznesu.

Wirtualne społeczeństwo

Social networking, czyli sieć społeczna, to w Internecie zjawisko stosunkowo młode – jego początki datuje się na rok 2001, jednak upowszechnieniu, wraz z wprowadzeniem do obiegu pojęcia Web 2.0, uległo ono dopiero w 2004 roku.

Na czym polega fenomen tzw. serwisów społecznościowych? W ciągu kilku lat nastąpił ich gwałtowny wysyp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja