Social devotion, czyli o zaangażowaniu marek w interakcje z konsumentami na Facebooku

Social devotion, czyli o zaangażowaniu marek w interakcje z konsumentami na Facebooku
Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

-

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Wskaźnik odpowiedzi firm na facebookowe zapytania klientów wzrósł w ciągu ostatniego roku ponad dwukrotnie – pokazało ostatnie badanie Socialbakers. Wciąż nie wiadomo jednak, jaka była jakość tych odpowiedzi i czy w czymkolwiek pomogły one pytającym.

W 2012 firma Socialbakers wprowadziła standard branżowy o nazwie Socially Devoted. Jest to badanie marek, które zaimplementowały sieci społecznościowe do swoich strategii marketingowych.

Choć przedstawia ono tylko wyniki związane z obsługą konsumentów na Facebooku i Twitterze, jego zasady mają zastosowanie do wszystkich platform społecznościowych, w tym Google+, YouTube i innych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja