Wskaźnik odpowiedzi firm na facebookowe zapytania klientów wzrósł w ciągu ostatniego roku ponad dwukrotnie – pokazało ostatnie badanie Socialbakers. Wciąż nie wiadomo jednak, jaka była jakość tych odpowiedzi i czy w czymkolwiek pomogły one pytającym.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W 2012 firma Socialbakers wprowadziła standard branżowy o nazwie Socially Devoted. Jest to badanie marek, które zaimplementowały sieci społecznościowe do swoich strategii marketingowych.
Choć przedstawia ono tylko wyniki związane z obsługą konsumentów na Facebooku i Twitterze, jego zasady mają zastosowanie do wszystkich platform społecznościowych, w tym Google+, YouTube i innych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.