Śniadanie według ActimelaŚniadanie według ActimelaŚniadanie według ActimelaŚniadanie według Actimela

Śniadanie według Actimela

Śniadanie według Actimela
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Ze snu wyrywa cię nieznośny dźwięk budzika. Pierwsze kilka sekund zajmuje ci oswojenie się z rzeczywistością i uświadomienie sobie, że musisz już wstać do pracy czy na uczelnię. Twoje ciało nie działa jeszcze na pełnych obrotach. W tym szczególnym czasie dopiero uzbrajamy się przed podjęciem dziennej aktywności.

Bardziej niż w innych momentach dnia skłonni jesteśmy wierzyć, że konkretny element przygotowawczego rytuału zapewnia nam siłę, odporność, dobre wejście w zwykły rytm. Do takich właśnie odczuć, a także do bezmiaru matczynej troski odwołują się twórcy nowej brazylijskiej kampanii marki Actimel.

Nie od dziś znane są wyniki badań popierające tezę, że marki, które staną się częścią porannych rytuałów współczesnych konsumentów, mogą liczyć na największe wzrosty ilościowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się