Snapchat oferuje coś zupełnie wyjątkowego: efemeryczność przesyłanych informacji. Czy da się to jakoś marketingowo wykorzystać? Ostatnie przykłady pokazują, że owszem – w pewnym przewrotnym sensie: ulotność prowokuje do jej utrwalania i dzielenia się w innych serwisach społecznościowych.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Społecznościowe aplikacje mobilne mają przed sobą wielką przyszłość. WhatsApp właśnie został nabyty przez Facebooka, Instagram już do niego należy, Vine współpracuje z Twitterem. I oczywiście ci najwięksi – Facebook i Twitter – starają się wpasować w świat zamknięty w komórce.
Aplikacje mnożą się, a firmy – bazując na ich sile – próbują układać z nich zintegrowaną, a przynajmniej wielokanałową komunikację.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.