Snapchat – nie samym słowem nastolatek żyje - Marketing przy Kawie
Snapchat – nie samym słowem nastolatek żyjeSnapchat – nie samym słowem nastolatek żyjeSnapchat – nie samym słowem nastolatek żyjeSnapchat – nie samym słowem nastolatek żyje

Snapchat – nie samym słowem nastolatek żyje

Snapchat – nie samym słowem nastolatek żyje
Daria Kaczmarek

Daria Kaczmarek

-

Daria Kaczmarek

Daria Kaczmarek

Snapchat oferuje coś zupełnie wyjątkowego: efemeryczność przesyłanych informacji. Czy da się to jakoś marketingowo wykorzystać? Ostatnie przykłady pokazują, że owszem – w pewnym przewrotnym sensie: ulotność prowokuje do jej utrwalania i dzielenia się w innych serwisach społecznościowych.

Społecznościowe aplikacje mobilne mają przed sobą wielką przyszłość. WhatsApp właśnie został nabyty przez Facebooka, Instagram już do niego należy, Vine współpracuje z Twitterem. I oczywiście ci najwięksi – Facebook i Twitter – starają się wpasować w świat zamknięty w komórce.

Aplikacje mnożą się, a firmy – bazując na ich sile – próbują układać z nich zintegrowaną, a przynajmniej wielokanałową komunikację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja