SMS jest z pewnością narzędziem, które coraz częściej będzie wykorzystywane w promocji sprzedaży. Jest on bardzo wygodny, szczególnie dla młodzieży. Jak wskazują doświadczenia z akcji łączących różne możliwości odpowiedzi, SMS-y są najbardziej popularną metodą, zbierającą do 80 procent odpowiedzi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Weźmy za przykład bardzo prostą promocję sprzedaży: wyślij dowód zakupu i zdobądź szansę wygrania samochodu. W tradycyny sposób odpowiedź wraca za pośrednictwem poczty, ludzie muszą podać swoje nazwiska i adresy, dodać dowód zakupu, włożyć to do koperty i pójść z tym na pocztę. Dla wielu ludzi jest to poważny wysiłek, poza tym trzeba zapłacić za znaczek, tak więc wzięcie udziału w promocji naprawdę coś kosztuje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |