SMS podnosi wskaźnik odpowiedziSMS podnosi wskaźnik odpowiedziSMS podnosi wskaźnik odpowiedziSMS podnosi wskaźnik odpowiedzi

SMS podnosi wskaźnik odpowiedzi

SMS podnosi wskaźnik odpowiedzi
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

SMS jest z pewnością narzędziem, które coraz częściej będzie wykorzystywane w promocji sprzedaży. Jest on bardzo wygodny, szczególnie dla młodzieży. Jak wskazują doświadczenia z akcji łączących różne możliwości odpowiedzi, SMS-y są najbardziej popularną metodą, zbierającą do 80 procent odpowiedzi.

Weźmy za przykład bardzo prostą promocję sprzedaży: wyślij dowód zakupu i zdobądź szansę wygrania samochodu. W tradycyny sposób odpowiedź wraca za pośrednictwem poczty, ludzie muszą podać swoje nazwiska i adresy, dodać dowód zakupu, włożyć to do koperty i pójść z tym na pocztę. Dla wielu ludzi jest to poważny wysiłek, poza tym trzeba zapłacić za znaczek, tak więc wzięcie udziału w promocji naprawdę coś kosztuje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja