Smok zieje z komórkiSmok zieje z komórkiSmok zieje z komórkiSmok zieje z komórki

Smok zieje z komórki

Smok zieje z komórki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Pod wzgórzem wawelskim jest głęboka jaskinia, przed którą od niepamiętnych czasów czatuje smok. Złośliwi twierdzą, że czeka na dziewicę. Nie był dotychczas zbyt często obiektem zainteresowania marketingu. Co najwyżej pojawiał się na pocztówkach lub w postaci małych figurek. Jako rzeźba współczesna nie wydawał się specjalnie atrakcyjnym źródłem dochodów. To jednak uległo zmianie. Smok przenosi się do komórek. Po co mu ciemna jama, jeśli technologia mobilna wyciąga po niego swe łapy, zarówno poprzez reklamę, jak i nowe „smocze” usługi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja