A nie mówiłam?! Seks w mediach zawsze wygeneruje szum. A jeszcze jak do tego dodamy skandal i parę sław, to rzecz cała spowoduje większe zainteresowanie niż atak al-Kaidy na WTC. Naga pierś Janet Jackson w CBS w czasie Superbowl przyćmiła wszystko.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Finał Superbowl to narodowe igrzyska Amerykanów. Na tę okazję agencje reklamowe przygotowują specjalne reklamy, które nawet niekoniecznie znajdą się w kampaniach, ale z pewnością wyznaczą kształt całego roku reklamowego (o przygotowywanej na to wydarzenie reklamie Pepsi z Britney, Beyonce i Pink pisaliśmy w D.Łuszczek, Rzymianie piją Pepsi, "MpK-A", nr 50, 22.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.