Śmierć reklamy w telewizji - Marketing przy Kawie
Śmierć reklamy w telewizjiŚmierć reklamy w telewizjiŚmierć reklamy w telewizjiŚmierć reklamy w telewizji

Śmierć reklamy w telewizji

Śmierć reklamy w telewizji
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Panowie Solorz-Żak, Walter i Kwiatkowski zapewne już teraz źle sypiają po nocach. Bardzo możliwe, że zbliża się koniec ich telewizyjnych imperiów. "Stacje telewizyjne, które finansują się tylko z wpływów z reklam, mogą się już wkrótce okazać przeżytkiem" - uważają badacze rynków medialnych z Mercer Management Consulting. Powód? Mała, czarna skrzynka przypominająca odtwarzacz DVD. Nazwa grabarza reklam w telewizji brzmi "TiVo".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to