Czy z lodówkowych magnesów można wyczytać wiedzę o emocjach i oczekiwaniach, które łączą kobiety z Rosji i z Arabii Saudyjskiej? Znany konsultant z zakresu brandingu Martin Lindstrom twierdzi, że tak. Ten antropolog samouk z detektywistycznym zacięciem od lat udowadnia, jak ważne mogą być „drobne wskazówki, które odkrywają ogromne trendy”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Henri Poincare stwierdził: „Naukę buduje się z faktów tak jak dom buduje się z cegieł, ale samo nagromadzenie faktów nie jest jeszcze nauką, podobnie jak kupa cegieł nie jest domem”. Wypowiedź francuskiego matematyka, mimo że liczy sobie ponad sto lat, jest równie aktualna dziś. Jej sens łatwo odkryć, analizując m.in. fenomen Big Data.
Błyskawiczna popularyzacja tej technologii przyniosła nierzadko bezrefleksyjną pogoń za wolumenami danych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.