Smakowita mamaSmakowita mamaSmakowita mamaSmakowita mama

Smakowita mama

Smakowita mama
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nazwa to ważny element w kreowaniu marki. Czasem jednak dużego wysiłku wymaga samo nauczenie klientów jej wymowy. Nazwa „Maoam” nie należy do najłatwiejszych dla młodych Polaków. Bodźcem do ćwiczeń logopedycznych może stać się reklama.

Niektóre nazwy po prostu nie są stworzone do tego, żeby podbić polski rynek. Pomimo to czasem podejmowane są działania marketingowe, mające na celu zmianę tego stanu rzeczy. Tak jest w przypadku popularnych magazynów dla pań, gdzie jeden tytuł powinien obowiązywać na całym świecie. Niestety, często francuskie nazwy nie należą do łatwych w wymowie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja