Smak jest, ale czy dobry?Smak jest, ale czy dobry?Smak jest, ale czy dobry?Smak jest, ale czy dobry?

Smak jest, ale czy dobry?

Smak jest, ale czy dobry?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W artykule kontynuujemy temat podobieństwa marek, zapoczątkowany tekstem o Kucharku i Vegecie. Odpowiedź firmy Prymat nasunęła nam dodatkowe, warte zanotowania refleksje. Proponujemy pewne wyjaśnienie zdobycia przewagi rynkowej przez rodzimy produkt, biorące za dobrą monetę wyjaśnienia producenta, a jednak nie skupiające się na cenie jako argumencie podstawowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja