Są marki, które nie tylko pięknie i angażująco snują swoje opowieści za pomocą słów. Są marki, które mają swoje własne słowa. Twoja marka też je ma. Fragment książki Agnieszki Walczak-Skałeckiej „Silne marki osobiste zmieniają świat”.Słowa
Marki tworzone na potrzeby produktów, usług czy firm mają swoje nazwy. Ty masz imię i nazwisko. To najsilniejsze ze słów, jakimi włada Twoja marka. Do ich zbioru możesz też zaliczyć nazwę usługi, jaką świadczysz, metody pracy, z jakiej korzystasz. Tworzenie swoich własnych nazw w obrębie konkretnej kategorii usług czy produktów na rynku pozwala się odróżnić od konkurentów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.