Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?
Gdzie są frazy w lejku sprzedażowym? Wszędzie! (fot. Pixabay)

Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?

Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?
AdvertisementAdvertisement
Karolina Górka

Karolina Górka

-

content marketing specialist, Grupa Domodi

Karolina Górka

Karolina Górka

content marketing specialist
Grupa Domodi

Absolwentka polonistyki, która wiedzę i umiejętności ze studiów przełożyła na wirtualne pióro, czyli content marketing i copywriting. W Grupie Domodi odpowiada za treści do platform e-commerce Domodi i Allani. Tworzy też dla nich strategię contentową z uwzględnieniem SEO. Prywatnie kręcą ją wnętrza, vintage i moda. Lubi sztukę, muzykę jazzową oraz kuchnię śródziemnomorską.

Frazy kluczowe nie cieszą się dobrą sławą. Część specjalistów marketingu nadal sceptycznie podchodzi do ich wykorzystywania. „Bezwartościowe precle”, „content dla bota”, „a gdzie w tym użytkownik?” – takie zarzuty usłyszał niejeden SEO-wiec, copywriter czy contentowiec. Tymczasem znajomość słów najczęściej wpisywanych w wyszukiwarkę to wartościowa wiedza nie tylko dla osób związanych z SEO. Również dla specjalistów od wizerunku i PR, brandingu, a także social czy influencer marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się