Słoneczny patrol: miejsce akcji - HurghadaSłoneczny patrol: miejsce akcji - HurghadaSłoneczny patrol: miejsce akcji - HurghadaSłoneczny patrol: miejsce akcji - Hurghada

Słoneczny patrol: miejsce akcji – Hurghada

Słoneczny patrol: miejsce akcji - Hurghada
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak marketer mógłby promować Egipt – w większości konserwatywny, muzułmański kraj, gdzie wiele kobiet nosi kwefy? Doskonałym sposobem product placement na ponowne przyciągnięcie turystów mogłaby być kopia "Słonecznego patrolu", amerykańskiego widowiska o seksownych ratowniczkach z Kalifornii, nazwanego przez widzów "Lasecznym patrolem" ("Babewatch").

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja