Słoneczna wyprzedaż w Korei - Marketing przy Kawie
Słoneczna wyprzedaż w KoreiSłoneczna wyprzedaż w KoreiSłoneczna wyprzedaż w KoreiSłoneczna wyprzedaż w Korei

Słoneczna wyprzedaż w Korei

Słoneczna wyprzedaż w Korei
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż dzięki zastosowaniu w kampanii kodów QR? Jedna z największych sieci sklepów w Korei, E-mart radzi odrzucić monotonię i postawić na niecodzienną formę kodów.

Wykorzystanie kodów QR w kampanii promocyjnej nie musi być nudne. Dowodzi tego tegoroczna akcja południowokoreańskiej sieci marketów E-mart, która swój sukces zawdzięcza… słońcu.

Do tej pory proces odczytania kodów 2D (znanych rynkowi od 1994 roku) z reguły ograniczał się do zrobienia zdjęcia i uruchomienia aplikacji, w której można było odnaleźć dodatkowe informacje dotyczące produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja