Słodka akcja Cadbury na Google+ - Marketing przy Kawie
Słodka akcja Cadbury na Google+Słodka akcja Cadbury na Google+Słodka akcja Cadbury na Google+Słodka akcja Cadbury na Google+

Słodka akcja Cadbury na Google+

Słodka akcja Cadbury na Google+
Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

-

Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

Czekolada ma wielu miłośników, słodko się o niej rozmawia – również w mediach społecznościowych. Marka Cadbury sprawdziła, na jakie zaangażowanie internautów może liczyć w portalu Google+, a następnie zachęciła ich, by porozmawiali twarzą w twarz, zamiast pisać do siebie, jak to zwykle bywa w social media. Jakie rezultaty osiągnęła?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja