Czy twórca kanału AdBuster, który namówił przechodniów na rynku w Poznaniu do ślepego testu, zdemaskował marki Coca-Cola i Coca-Cola Zero? Nie, bo marketingowcy wiedzą, że takie testy mają niewiele wspólnego z decyzjami podejmowanymi przy sklepowej półce.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marek Hoffman, autor popularnego na YouTube kanału AdBuster postanowił udowodnić nieprawdziwość reklam coca-coli zero, według których napój ma równie dobry smak, jak klasyczna coca-cola. Oto niedawne kreacje reklamowe o takim właśnie przesłaniu:
Spot „Wkręceni” w polskiej wersji językowej – element kampanii „Uwierzysz, jak spróbujesz”
„Hipnoza”: reklama, która nie tylko zrównuje smak bezcukrowej coli ze smakiem wariantu klasycznego, ale i wzmacnia konotacje marki z aktywnością fizyczną
AdBuster zebrał stu pięciu przypadkowych przechodniów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.