Ślepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckieŚlepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckieŚlepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckieŚlepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckie

Ślepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckie

Ślepe testy: wiele emocji, niewielkie przełożenie na wybory konsumenckie
Iwona Sewera

Iwona Sewera

-

Iwona Sewera

Iwona Sewera

Czy twórca kanału AdBuster, który namówił przechodniów na rynku w Poznaniu do ślepego testu, zdemaskował marki Coca-Cola i Coca-Cola Zero? Nie, bo marketingowcy wiedzą, że takie testy mają niewiele wspólnego z decyzjami podejmowanymi przy sklepowej półce.

Marek Hoffman, autor popularnego na YouTube kanału AdBuster postanowił udowodnić nieprawdziwość reklam coca-coli zero, według których napój ma równie dobry smak, jak klasyczna coca-cola. Oto niedawne kreacje reklamowe o takim właśnie przesłaniu:

Spot „Wkręceni” w polskiej wersji językowej – element kampanii „Uwierzysz, jak spróbujesz”

„Hipnoza”: reklama, która nie tylko zrównuje smak bezcukrowej coli ze smakiem wariantu klasycznego, ale i wzmacnia konotacje marki z aktywnością fizyczną

AdBuster zebrał stu pięciu przypadkowych przechodniów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się