Sława w butach - Marketing przy Kawie
Sława w butachSława w butachSława w butachSława w butach

Sława w butach

Sława w butach
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

By pozyskać środki na cele charytatywne z pomocą celebrities, można dziś nie tylko zaprosić do siebie takie osoby, poprosić, by dały się sfotografować bądź wypowiedziały się na temat poruszany w kampanii dobroczynnej. Można też po prostu wyznaczyć im konkretne zadanie: zaprojektowanie i sygnowanie swoim nazwiskiem czegoś, co można będzie korzystnie sprzedać na rzecz dobrej sprawy. Tak właśnie postąpiła ostatnio fundacja Staying Alive, prowadząca działalność edukacyjną na temat HIV/AIDS. Twórcze wprawki młodzieżowych idoli odbyły się pod auspicjami renomowanej marki obuwia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja