Słaby retusz od Newcastle Brown AleSłaby retusz od Newcastle Brown AleSłaby retusz od Newcastle Brown AleSłaby retusz od Newcastle Brown Ale

Słaby retusz od Newcastle Brown Ale

Słaby retusz od Newcastle Brown Ale
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

„Leniwy branded content sam się nie zrobi. Potrzebujemy waszej pomocy” – Newcastle Brown Ale znów przekonuje, że nieraz humor potrafi zdziałać więcej niż wysoki budżet. Po reklamie, której nie było na Super Bowl, czas na reklamę z tanią grafiką.

Od 18 do 22 sierpnia użytkownicy mediów społecznościowych mogli wesprzeć browar z Newcastle, używając #NewcastleAdAid. Browar zachęcał do zamieszczania niezbyt udanych lub po prostu nudnych zdjęć, które mógłby wykorzystać. Oznaczone hashtagiem fotografie marka przerabiała w Photoshopie na reklamy, jednak nie ze zwykłą starannością agencji reklamowych, tylko w leniwy, niedbały sposób, parodiujący ideę wykorzystania crowdsourcingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się