Skutery na ratunekSkutery na ratunekSkutery na ratunekSkutery na ratunek

Skutery na ratunek

Skutery na ratunek
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Anglicy zawsze byli pomysłowi. Odpowiedzią na nową niszę rynkową jest serwis odwożący pijanych kierowców. Mniej pijanych na drogach to korzyść dla bezpieczeństwa kraju. Trzeba jednak odpowiedzialnego społeczeństwa, żeby taką usługę w ogóle proponować.

ScooterMAN to usługa pozwalająca wygodnie dojechać na imprezę oraz wygodnie i bezpiecznie z niej wrócić. Firma wyjaśnia zasady swojego działania wyjątkowo prosto, jak widać na poniższym obrazku:  
Instrukcja, jak skorzystać z pomysłowej usługi Usługa sponsorowana jest przez znaną markę piwa – Budweiser.

Kierowco, jak możesz czerpać przyjemność z picia bez obaw o bezpieczeństwo swoje i innych? Niestety, nie wynaleziono jeszcze neutralizatora, który pozwalałby trzeźwieć w minutę po imprezie, zanim zasiądzie się za kierownicą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja