Skuteczny merchandising usług bankowych - Marketing przy Kawie
Skuteczny merchandising usług bankowychSkuteczny merchandising usług bankowychSkuteczny merchandising usług bankowychSkuteczny merchandising usług bankowych

Skuteczny merchandising usług bankowych

Skuteczny merchandising usług bankowych
Ponad 45 proc. osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych. Blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów decyduje się na zakup reklamowanego produktu, a ponad 2/3 chce zgłębić wiedzę o produkcie u obsługi banku. W świetle „Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach”, przeprowadzonego w maju bieżącego roku przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor S.A., na zlecenie PMT Marketing System, rola merchandisingu usług bankowych jest nie do przecenienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja