Skuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof CzuprynaSkuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof CzuprynaSkuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof CzuprynaSkuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof Czupryna
Krzysztof Czupryna, „Skuteczny marketing bezpośredni” – okładka książki

Skuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof Czupryna

Skuteczny marketing bezpośredni – jak go widzi Krzysztof Czupryna
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wprawdzie książka ta została wydana już jakiś czas temu, jednak jej omówienie powinno znaleźć się w końcu w naszym kąciku marketera-bibliofila. Jest to wyjątkowa pozycja. Napisana z werwą przez praktyka z ogromnym doświadczeniem, zdecydowanymi poglądami i świadomością wartości marketingu bezpośredniego. W artykule przedstawiamy książkę Krzysztofa Czupryny „Skuteczny marketing bezpośredni. Narzędzia, techniki, operacje”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się